لوله داربست

نحوه بستن قرارداد اجرای داربست

نحوه بستن قرار داد اجرای داربست

برای اینکه در داربست بندی دچار مشکل و معضل خاصی نگردیم، باید حتما، از انواع ضوابط آن آگاه باشیم، در این خصوص باید از هر جهت ابزارهایی که داریم را به کار بگیریم، تا خدای نکرده برای ما مشکلی بوجود نیاید، برای مثال برای قیمت لوله داربست شادآباد که بسیاری از مشتریان برای آن استعلام می گیرند، این مساله ممکن است سبب بروز مشکلاتی بعدها در قرار داد شود و حتی ممکن است در نصب انواع داربست هر حادثه ای پیش بیاید، این حادثه ممکن است از سمت، بلایای طبیعی از زلزله گرفته تا باران باشد، یا از سمت بی احتیاطی کارگران و بناها، که ممکن است از هر جهت از نظر حقوقی مسائلی را برای ما بوجود بیاورد، پس بهتر است با رعایت چند نکته ایمنی از این مسائل جلوگیری کنیم، و باعث نشویم صدمات بسیاری به خود یا دیگران وارد کنیم. این مساله و سایر مسائل از جمله مواردی است که در نحوه بستن قرار اجرای داربست به مشروح به آن پرداخته می شود.

 قرار داد اجرای داربست

موضوع قرار داد اجرای داربست

موضوع این قرار داد باید شامل تمامی مواردی شود که ممکن است برای ما یا طرفین قرارداد زمینه ساز هر گونه دعوا باشد و یک مساله کاملا حقوقی است، که ریز به ریز با دقت باید نوشته شود، با دقت اجرا شود، و با دقت خوانده شود. زیرا در صورت بوجود آمدن مشکلی تنها مرجعی که می توان به آن رجوع کرد، و مشکلات را برطرف نمود این قسمت است. موضوع آن طبیعی است که باید چه باشد، موضوع آن منطقا باید باید در مورد، نحوه اجرای داربست باشد، و مشکلاتی که ممکن است در هنگام، نصب اجرا و یا پایان کار بوجود بیاید.

تعهدات اجرا

در مفاد این قرار داد باید گفته شود، کارفرما چه تعهداتی را باید انجام دهد، و پیمان کار چه محدودیت هایی برای انجام دارد و وظایف و مهارت داربست بند چیست؟ و از کجا باید کار را شروع کند، اگر مشکلی پیش آمد، به کدام مرجع باید مراجعه کرد، و کدام نهاد یا کدام یک از طرفین مسئولیت اجرا یا پاسخ دهی را دارد. مثلا بستن قرارداد داربست این مفاد دارد که، چه کسی باید داربست را پیاده سازی بکند و مسئولیت حمل داربست تا محل بر عهده ی کیست، چه کسی داربست ها را نصب می نماید، چه کسی داربست ها را می بنند و چه کسی مسئولیت کنترل کیفیت بستن داربست ها را دارد. در صورتی که اتفاقی بیافتد چه کسی از پس آن بر خواهد آمد. و مسئول جمع نمودن داربست ها و تعویض قطعات آن چه کسی می باشد.

نحوه پرداخت

نحوه پرداخت کسب و کار داربستی نیز مانند سایر، کسب و کارها منوط به مدت زمان، نحوه شروع پروژه و روند اجرای آن می باشد، به این صورت که، اگر قرار است پروژه ظرف مدت کوتاهی شروع بشود و به انجام برسد، نیمی از حق قرارداد باید توسط کارفرما پرداخت شود، اما اگر قرار است به این صورت باشد پروژه سنگین باشد و بخش بزرگی از پروژه در سال ها آتی دریافت شود، خب این نوع از پروژه ها روش خاص خود را برای نحوه پرداخت دارند.

اجرای داربست

نتیجه گیری

در این مقاله در خصوص نحوه شروع تا اجرای قرار داد لوله داربست با شما صحبت نمودیم و گفتیم که این قرار داد می تواند شامل چه مفادی باشد، و چه چیزهایی ضامن اجرای آن است و در خصوص نحوه پرداخت آن صحبت کردیم. زیرا انواع لوله داربست ها و داربست بند ها و همچنین انواع مختلفی از داربست دارای قیمت متغیری مانند لوله داربست اسپیرال یا لوله داربست سپاهان هستند و باید از همین جهت در خصوص این موضوع دقت بیشتری نماییم تا به امید خدا بیشترین بهره را از این بازار ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *