لوله داربست دست دوم

فروشگاه صنعتی فولاد رادمهر با سال ها فعالیت در زمینه عرضه انواع لوله داربست نو و دست دوم، با ارائه کیفیت تضمینی و رقابتی ترین قیمت لوله داربست دست دوم بازار محصولات خود را به تمامی شهرها ارسال می نماید.

جهت خرید لوله داربست دست دوم می توانید با ما در ارتباط باشید. ما لوله داربست دست دوم را  در تهران و تمامی شهرها با مناسب ترین قیمت و  بالاترین کیفیت ارائه می دهیم.

 

معرفی لوله داربست دست دوم

 

لوله داربست دست دوم تفاوت چندانی با لوله داربست نو ندارد و باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود، به خصوص اگر به تازگی  وارد کار ساخت و ساز ساختمان شده اید، خرید لوله داربست دست دوم کمک می کند تا سرمایه خود را در بخش دیگری صرف نمایید.

خرید لوله داربست به دلیل کارایی مهمی که دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. انواع مختلفی لوله داربست در بازار با ویژگی‌های مختلفی وجود دارد. یک نکته مهم درباره لوله داربست این است که در اکثر فروشگاه‌های حضوری و یا اینترنتی به صورت دست دوم و با قیمتی ارزان‌تر از نمونه‌های نوی آن به فروش می‌رسد و همین امر، موجب محبوبیت لوله داربست دست دوم و ترغیب افراد به خرید داربست دست دوم، شده‌است؛ شما هم اگر قصد خرید لوله داربست دست دوم دارید تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی لوله داربست دست دوم
بست داربست دست دوم

اجزای تشکیل دهنده داربست‌ها چیست؟

داربست‌ها از دو جز اصلی لوله داربست و بست داربست تشکیل شده‌است.

 

لوله داربست

کشورهای مختلف، انواع لوله‌های داربست را با استانداردهای مختلفی، تولید و از آن‌ها استفاده می‌کنند. لوله داربست در داخل کشورمان ایران نیز در قطر 48 میلی متری و ضخامتی بین 1.5 تا 3 میلی متر ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

بست داربست

بست داربست به منظور متصل کردن لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوان سازه‌های مختلف را در سریع‌ترین زمان ممکن نصب و یا اینکه باز نمود.

دیگر اجزای تشکیل دهنده داربست شامل ستون داربست، لوله‌های سرتاسری افقی، لوله‌های زیر تخته‌ای، شمع مایل، لوله‌های مهار، قید دیواره درگاهی، دستک‌های افقی داربست یا لوله‌های عرضی، میله شکاف دار اتصال، پایه مهار، اتصالات جهت پل زیر سقف، بست پله‌ای داربست و صفحه پله، پل، بست راست گوشه ،بست لوله زیر تخته‌ای ، بست گردان، بست بوشی، بست خاردار، مهار انتهایی، صفحه زیر ستون، پایه قابل تنظیم ،توپی‌های پلاستیکی می‌باشد.

لوله داربست دست دوم تفاوت زیادی با لوله داربست نو ندارد، اما می تواند مقدار زیادی در سرمایه شما صرفه جویی کند. جهت دریافت مشاوره در مورد قیمت لوله داربست دست دوم با ما در تماس باشید.

انواع داربست کدامند؟

داربست‌ها، انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • داربست چوبی
  • داربست فلزی
  • داربست پایه دار
  • داربست معلق
  • داربست مثلثی
  • داربست چکشی ستاره
  • داربست چکشی کاسه‌ای

 داربست‌ها باید توسط افراد متخصص و ماهر با کیفیت بالا و به صورت محکم، ساخته شود تا فرو نریخته و تلفات جانی به بار نیاورد. اکنون شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قیمت داربست دسته دوم با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و با کمک آن‌ها، اقدام به خرید داربست دست دوم با کیفیت بالا و نازل‌ترین قیمت‌ها کنید.

لوله داربست دست دوم
لوله داربست دست دوم

لوله داربست دست دوم را از کجا می توان خرید؟

برای خرید لوله داربست دست دوم می توان از روش های مختلفی اقدام نمود. با توجه به اینکه این نوع از لوله های داربست توسط کارخانه ها عرضه نمی شود، بازار سیاهی برای این محصول بوجود آمده است و عده ای سودجو قیمت های بالایی برای این گونه محصولات ارائه می دهند در چنین بازاری باید به تجار و فروشندگانی که سال ها سابقه فعالیت در این بازار را داشته و قابل اعتماد باشند مراجعه کرد. فروشگاه صنعتی فولادرادمهر از جمله عرضه کنندگان لوله داربست دست دوم است که در ارائه این محصول انصاف را رعایت کرده و مناسب ترین قیمت ها را به مشتریان ارائه می دهد. 

جهت تهیه این محصول و دریافت مشاوره در خصوص انواع و قیمت های آن با مشاوران ما در تماس باشید تا از بروزترین اخبار و قیمت ها خبردار شوید و متضرر نگردید. 

همچنین می توانید با مراجعه حضوری به دفتر ما از نمونه کارها نیز دیدن فرمایید و قبل از خرید محصول و پرداخت وجه محصول مورد نظر خود را کاملا بررسی نمایید.

 

ویژگی های لوله داربست دست دوم

ممکن است این محصول دارای ضعف های باشد اما به نسبت مقایسه قیمت آن با داربست نو می توان برخی محاسن را بدست آورد. از جمله می توان گفت تهیه راحت تر و ارزان تر آن. 

خرید و قیمت لوله داربست دست دوم می تواند شما را از این محاسن برخوردار نماید.

خرید لوله داربست دست دوم

جهت خرید لوله داربست دست دوم تماس بگیرید