به دلیل سوالات مکرری که شما کاربران ، پیرامون خرید لوله داربست گل نرده داشته اید و ارتباط با مشاوران ما میتوانید با شماره تماسی که در ادامه مطلب قرار دارد تماس بگیرید.

لوله داربست سازه ای موقت می باشد که اساسی ترین جزء ساختمان سازی می باشد، و دو نکته ایمنی و پایداری آن بسیار اهمیت دارد. اگر این سازه با نصب درست انجام نشود این داربست میتواند فاقد ایمنی لازم باشد. همچنین اگر در هنگام تولید از فلز بی کیفیت و دست دوم تهیه شود از لحاظ ایمنی ساقط خواهد بود و استاندارد نمی باشد.

پایداری این سازه ها ارتباط زیادی با کیفیت تولیدی آن دارد. فلز مورد استفاده در ان فولادی میباشد که در بابر خوردنگی وزنگ زدگی ایمن می باشد.

در همین راستا شرکت فولاد رادمهربا سالها سابقه در زمینه تجهیزات ساختمان و تولیدات لوله داربست اقدام به تولید لوله داربستی کرده است که در عین کیفیت بالا دارای قیمتی ارزان می باشد زیرا به صورت عمده قابل سفارش می باشد و باعث صرفه جویی در هزینه شما کاربران خواهد شد. برای مشاوره هر محصول و اطلاع از قیمت لوله داتربست گل نرده و خریدروله داربست گل نرده میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تماس 09125595669  در ارتباط باشید.

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36