یکی از انواع لوله داربست کیهان می باشد که بسیار هم پرکاربرد بوده و کیفیت آن نسبت به سایر مارک های موجود در بازار بهتر است از همین رو ما با اضافه کردن این نوع از لوله داربست به سبد فروش خود با قیمت و کیفیت مناسب آن جهت خرید این محصول را در اختیار شما قرار دادیم.

قیمت لوله داربست کیهان

لوله داربست کیهان برای سهولت در امر ساخت و ساز استفاده می شود. این لوله ها که به نام لوله 5 نیز معروف است و معمولا برای تکیه گاه در ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت این لوله ها با توجه به نرخ افزایشی آهن در نوسان می باشد، اما شما میتوانید آن را با قیمتی ارزان تر از موجود در بازار خریداری کنید.

چرا استعلام قیمت لوله داربست انقدر مهم شده است؟

جدا از بحث کیفیت، قیمت آن در خرید، نقش مهمی دارد ، که با توجه به این مورد ما به نحوی استعلام قیمت این محصول را در سایت امکان پذیر کرده ایم که می توانید با تماس با ما یا مشاوران ما بهترین و ارزان ترین قیمت روز را از ما بگیرید.

انواع لوله داربست کیهان شامل :

لوله داربست با طول 1.2 اینچی و ضخامت های 2، 2.5 اصفهان، تهران و …..

لوله داربست دارای طیف مختلی از لحاظ ضخامت و قطر می باشد. صنعت فولاد رادمهر باسالها تلاش در این حوزه موفق به تولید انواع لوله های داربست با کیفیتی شده است.

در این میان قیمت لوله های داربستی متفاوت است . و بستگی به عوامل زیادی  ، مانند:  وزن لوله ها ، ضخامت لوله ها و سایز آن ها دارد.

قیمت روز لوله داربست توسط کارشناسان ما در سایت بارگذاری میشود. برای خرید لوله داربست کیهان و اطلاع از قیمت آن میتوانید با شماره تلفن موجود در سایت در تماس باشید. ما امکان خرید و نقل و انتقال این لوله ها را فراهم کرده ایم تا سفارش دهندگان عزیز در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه محسوس و نامحسوس این محصول را دریافت کنند.

در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36