از آنجایی که هزینه اجاره لوله داربست بسیار بالا می باشد، خرید آن امری بدیهی و به صرفه می باشد. بسیاری از کاربران در مورد خرید لوله داربست کیان پرشیا سوال داشتند. با توجه به درخواست شما و سوال پیرامون قیمت لوله ها میواتید با مشاوران ما در تماس باشید.

قیمت و خرید لوله داربست کیان پرشیا

لوله داربست از فلز نورد گرم تولید می شود و دارای صخامت متفاوت می باشد اما معمولا طول یکسانی دارند ولی برای کاربرد هایی دیگر ممکن دارای طول های متفاوتی هم باشد. برای نصب آن باید دقت را در نظر داشت تا ایمنی آن برای اجرای کار قابل قبول باشد.

خرید لوله داربست با توجه به کیفیت تولیدی آن توسط فولاد رادمهر و همچنین با توجه به قیمت لوله داربست کیان پرشیا موجود در بازار، شرکت ما این محصول را با قیمتی ارزان تر و به صورت عمده از کارخانه به تمام شهر ها ارسال می کند.

این محصول با توجه به درخواست کاربران و نیاز خود دارای ابعاد متفاوتی می باشد و از ضخامت های پایین تا ضخامت بالا تولید می شود. از آنجایی که این محصول پایه ترین بخش برای ساختمان سازی میباشد، شرکت فولاد رادمهر آن را به صورت انبوه تولید کرده است.

یکی از ویژگی های مهم این لوله ها تحمل وزن اشیا سنگین می باشد. به دلیل اینکه این لوله ها در معرض عوامل فرسایشی مانند رطوبت قرار دارند بنابراین کیفیتت این لوله ها هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. اجاره این محصولات  هزینه اضافی و قیمت آن بر طبق مصوبات تعیین می شود.

برای سفارش این محصول  میتوانید با شماره تلفن 09125595669  تماس فرمایید.

در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

لوله داربست کیان پرشیا 11/2 ضخامت 2/5

برای قیمت تماس بگیرید
یکی از مهمترین کاربرد های لوله  داربست ایجاد ایمنی برای ساخت و ساز های مرتفع است. با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی، استفاده از لوله های داربستی همیشه مورد توجه بوده است. چنانچه برای دسترسی آسان به ارتفاع ساختمان، این لوله ها کاربرد بسیاری دارد. استفاده از لوله داربستی سالم و  و عدم نفوذ پذیری در برابر باران از ویژگی های مهم آن می باشد. برای خرید از طریق همین سایت می توانید اقدام کنید. لوله  داربستی کاربردهای بسیار زیادی دارد. از آن می توان برای جابجایی راحت تر کارگران و ایجاد امنیت برای رهگذران استفاده کرد. مقاومت و ایمنی یک لوله داربست بسیار مهم می باشد. از آنجایی که جنس لوله داربست از آهن میباشد بنابراین سلامت و عدم فرسودگی آن اهمیت دارد. لوله داربست کیان پرشیا 11/2 ضخامت 2/5 است. و  معمولا ارتفاعی در حدود 6 متر دارد. تعیین قیمت لوله داربستی بستگی به جنس و ارتفاع و ضخامت لوله دارد. فروشگاه صنعتی فولاد رادمهر با ارائه کیفیت تضمینی برای انواع لوله داربستی،این محصول را با قیمت رقابتی عرضه می کند. جهت سفارش این محصول با قیمت روز با ما در تماس باشید. 09125595669 09122178653