لوله داربست ها کاربردهای صنعتی داشته و در انواع ضخامت تولید می شوند، اما به طور معمول در اندازه 11/2 اینچی تولید می شوند. باتوجه به نوساناتی که در قیمت روز آهن می باشد، قیمت لوله داربست مبتکران صبا قیمت ثابتی ندارد و شما عزیزان در مورد قیمت آن به صورت آنلاین میتوانید با ما از طریق شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

قیمت و خرید لوله داربست مبتکران صبا

معمولا لوله داربست به عنوان تیکه گاه در روند ساختمان سازی و تعمیرات ساختمان استفاده می شود. تولید این محصولات توسط شرکت فولاد رادمهر زیر نظر متخصصان می باشند و این محصولات را با کیفیت بالا و از همه مهم تر استاندارد تولید میکنند.

این محصولات معمولا ممکن است دارای دو نوع سبک و سنگین می باشد، و با ضخامت های متفاوت برای انواع پروژ ها کاربرد دارد. جنس این فلز ممکن است از فولاد و یا ورقه های گالوانیزه باشد. اما معولا از ورقه سیاه تشکیل شده است. فلز فولاد بسیار مقاوم و مستحکم تر از ورقه های گالوانیزه می باشد. اما از نظر فرسایش ورقه های گالوانیزه ای ایمن تر هستند. اما هزینه بالاتری دارد و به صرفه نیست.

فاصله این لوله ها از هم 30 تا 40 سامتی متر می باشد و معمولا با بست هایی محکم در کنار یکدیگر نصب می شوند. چنانچه قصد خرید لوله داربست مبتکران صبا را دارید و یا از قیمت لوله داربست میخواهید اطلاع داشته باشید ، میوانید با کارشناسان با صورت آنلاین و یا از طریق شماره تلفن 09125595669  در ارتباط باشید.

در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36